با افزایش تولید ملی می توان وابستگی به فروش نفت برای تامین ارز یا تامین بودجه را کاهش داد.
تاريخ : شنبه 13 ارديبهشت 1393 |
نويسنده : سیدحسین نجیبی


دکتر جلیلی در این مراسم با تاکید بر فرهنگ عمیق و ریشه دار شهر گلپایگان، گفت این فرهنگ است که مفاخر بزرگی چون مرحوم آیت الله آقا جمال گلپایگانی، مرحوم آیت الله العظمی گلپایگانی و حضرت آیت الله العظمی صافی را به جهان اسلام تقدیم نموده است.

دکتر جلیلی اظهار داشت انقلاب اسلامی کلمه طیبه ای است که به تعبیر قرآن کریم در مسیر پیشرفت خود به طور مستمر ثمر می دهد: ( تُؤتی أُکُلَها کُلَّ حینٍ)

نگرانی و مشکل آمریکا آن است که شجره طیبه جمهوری اسلامی نه تنها ریشه های محکم و استوار دارد بلکه هر روز شاخه ها و جوانه های آن در عرصه های جدید پیشرفت و خود نمایی می کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد پیشرفت های جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف موجب شکستن انحصار قدرت های استکباری شده است.

رئیس سابق تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان با اشاره به صدور بیانیه تهران توسط سه کشور برزیل ، ترکیه وایران در سال ۱۳۸۹ گفت اوباما ، رئیس جمهور برزیل و نخست وزیر ترکیه را در آن سال با نامه ای رسمی به ایران فرستاد.اما وقتی بیانیه تهران امضا شد، علیه آن موضع گرفت و موجب خشم و اعتراض برزیل و ترکیه شد. این نشان می دهد اوباما یا یک مامور موظف به انجام دستورات دیگران است و یا یک دروغگو که نتیجه هر دو غیر قابل اعتماد بودن رژیم حاکم بر آمریکاست.

DSCF1938

نماینده مقام معظم رهبری در شورای امنیت ملی تاکید کرد حمایت از تولید ملی بهترین راه مبارزه با گرانی و بیکاری است. مصرف صحیح، پرهیز از اسراف و عدم خرید کالای خارجی از جمله راههای کمک مردم به اقتصاد مقاومتی است. دکتر جلیلی در ادامه افزود اگر کسانی تحت عنوان تولید کننده، توزیع کننده و یا واسطه ها بدون دلیل منطقی و صرفا بر مبنای فرصت طلبی موجب افزایش قیمت ها شوند، این تنها یک حرکت سودجویانه نیست بلکه حرکتی در جهت تکمیل برنامه دشمن است.

دکتر سعید جلیلی در پایان تاکید کرد با افزایش تولید ملی می توان وابستگی به فروش نفت برای تامین ارز یا تامین بودجه را کاهش داد.


نظرات شما عزیزان:

alireza
ساعت7:56---13 ارديبهشت 1393
خواندیمتان!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







آخرين مطالب ارسالي :
ابر برچسب
نويسندگان
وبلاگ دوستان
» ابزار وبلاگ
» خرید لایسنس نود32
» زنگ معرفت
» مهدی موعود (عج)
» صرفه جهت خنده
» تهاجم فرهنگی
» طب الشریف
» دانلود مداحی و مولودی
» انتخابات11
» ملکوت
» اهل بیت (علیهم السلام)
» جام نیوز
» همراهان مردمی سعید جلیلی در تهران
» ستاد مردمی دکتر جلیلی استان فارس
» ستاد مردمی دکتر سعید جلیلی
» ردیاب جی پی اس ماشین
» ارم زوتی z300
» جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ حمایتی از دکتر سعید جلیلی و آدرس http://dr.saeeidjalili.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طراح قالب
مقتدر مظلوم
امكانات وبلاگ

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 184
بازدید کل : 6809
تعداد مطالب : 66
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1



free glitter text and family website at FamilyLobby.com



دایرکتوری افسران ارزشی

پایگاه اینترنتی مقتدر مظلوم

طرفدار دکتر سعید جلیلی

جنبش وبلاگي من راي مي دهم

تمامي حقوق اين وب متعلق به با افزایش تولید ملی می توان وابستگی به فروش نفت برای تامین ارز یا تامین بودجه را کاهش داد. بوده و کپي برداري بدون ذکر منبع حرام مي باشد